loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2977 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (1)

 

مامانم یههههههههواومد تو اتاق بهم گفت:

تو که چشمات خیلی قشنگه

رنگ چشمات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت واسه چشمهام گرم ولطیفه
.
.
.
.
.
من یهوذوق مرگ شدم تابه خودم اومدم دیدم.

دارم ظرفای ناهارو میشورم

 

 

اس ام اس جوک 94

 

 

من از وقتی به دنیا اومدم تا هنوزم

.
.
.
.
.
.
.
دمپایی دسشوییمون سایزم نشده





جوک جدید 94

 

 

ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﯾﻪ ﭘﺴﺖ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺑﺰﺍﺭﻡ....
.
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺷﻤﺎﻫﺎﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺧﻨﺪﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ.... ㄟ(ツ)ㄏ

ﺟﻮﻥ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺩﯾﻘﻪ ﺍﻭﻧﻮﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﻦ ﻣﻦ ﯾﻪ ﭘﺴﺖ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺑﺰﺍﺭﻡ.




جوک 94

 

 

چندین سال پیش کمک پدر بزرگم کردم لباساشو شستم،

بردمش حموم ،

اونم درحقم دعا کرد ،

گفت پسرجان برو که بحق پنجتن ،

ده میلیون برات هیچی باشه و به حساب نیاری اصلا . . .
.

.
.

.

.

.

الان هفتصد میلیون بدهی بالا آوردم

و واقعا ده میلیون برام هیچیه و به حساب نمیارم،،،،،،،

نور به قبرت بباره

 



جوک خفن 94

 



میدونید چرا بدبختی هیچوقت سراغ من نمیاد؟!؟!!

چون در واقع هیچوقت نرفته ک بخواد بیاد!!!!

الانم اینجاس..داره مثل انتر نگا میکنه...

سلام کن خاله ها و دایی ها ببینتت....



خنده دار 94


 

خبر خوش ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺴﯽ ﻫﺎ
.
.
.
.
.
.
ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺎﺧﺖ ﻭ

ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻧﮕﺮﻓﺘﻦ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺁﯾﻨﺪﻩ،

ﺍﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﻓﻌﻠﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻧﻤﻮﺩ

ﻭ ﺭﺗﺒﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮﯼ ﺩﺭ ﺟﺪﻭﻝ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻥ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ...!!




طنز تلخ 94



تا به حال به آپارتمان دقت کردی

سقف زندگیه یکی، کف زندگی دیگریست!!!!
.
.
.
.
.
.
دنیا به طور ناجوان مردانه ایی آپارتمان است ؛

سقف آرزو های یکی، کف آرزو های دیگریست.



جوک جدید 94

 

 

 

بقالی ( baghali ) باقالی ( baghali ) بغلی ( baghali )

تو روح اون کسی که فینگیلیش رو اختراع کرد :|



جوک پرسپوليس 94


 

به يك نفر كارگرساده
.
.
.
.
.
جهت مربيگرى پرسپوليس نيازمنديم

 

 

جوک شهریور 94

 

 

مـن؟
.
.
.
-نه پشت سریت ....
.
.
.
.
.
.
شیرین ترین دیالوگی که موقع درس پرسیدن از معلم می شنیدی




جوک باحال 94


من وقتی به دنیا اومدم انقد عصبانی بودم
.
.
.
.
.
.
.
.
که تا دوسال باهیچکس حرف نزدم!!

جان تووووو




منبع : funclass.ir



 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/06/01 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

عالی بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 7,138
  • بازدید کلی : 1,480,777
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات