loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 3267 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (3)

 

 شخصی لرزان نزد شیخی آمد وگفت:

 

دیشب خواب دیدم دو گرگ گرسنه به من یک الاغ دادند

 

و هفت سال از گله من میخوردند و من خوشحال بودم...

 

شیخ گفت: تعبیر خر همان پراید است

 

و آن هفت سال که از گوسفندانت میخوردند همان قسط پراید بوده،

 

و آن دو گرگ ایران‌خودرو و سایپا بودند...

 

 

 

 

ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﺩﯼ ﻧﺰﺩ ﺣﮑﯿﻤﯽ ﺭﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :

 

ﺍﯼ ﺣﮑﯿﻢ ! ﭼﺮﺍ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﯾﮏ ﮔﻞ ﺭﺯ ﺭﺍ ﮐﻪ

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯿﻤﯿﺮﺩ ﺭﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ؟

 

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻮﻡ

 

ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ؟ ﺣﮑﯿﻢ ﮔﻔﺖ :

 

ﺧﯿﻠﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﻡ تو تلگرام بفرستش😂😂







بچه که بودم وقتی مامانم تو خونه حشره کش میزد

 

من زود پنجره رو باز میکردمتا

 

مگسا از این طرف فرار کنن !

 

یه همچین کودک رقیق القلبی بودم … 😊😊😊😊

 

 



یعنی شک ندارم اسم من اگه "مراد" هم بود..!!

 

زندگی الان بر وِفق ِمنوچهر میگذشت..!!😐😐

 



دیروز داشتم با خانومم دور فلکه با موتور دور میزدم برگشت گفت

 

وااااای عزیزم...

 

چه بوی کبابی میاد... . . . . . .

 

 منم لوتی بازیم گل کرد... گفتم گور بابای بنزین...


یه دور دیگه چرخیدم :)) 😂😂

 


شانس نداریم که از فردا صندوق میزارن

مینویسن کمک به مردم مظلوم فرانسه 😐😐😐



دیشب یه خواب بد دیدم یهو از خواب پریدم . . . . .

. دیدم پلیس فتا بالای سرم نشسته

گفت بخواب عزیزم

ما حواسمون به همه چیز هست 😂😂😂😂




 فتايى دارى چيست؟؟
.
.
.
ک يعنى شما كسانى رو داريد كه

حواسشان به شما هست..😂😂😂😂

 

 

منبع : funclass.ir  

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vahid در تاریخ 1394/09/11 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

وبتون عالیه.تشکر می کنم.

این نظر توسط رز در تاریخ 1394/08/28 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

مرسی، خدا قوت

این نظر توسط کریمی در تاریخ 1394/08/27 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنون.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 6,084
  • بازدید کلی : 1,479,723
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات