loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 3666 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (1)



ﺁﺭﺍﻳﺸﮕﺎﻩِ ﻣﺤﻞ ﻣﺎ ، ﺩﺭ ﻭ ﺩﻳﻮﺍﺭﺵ ﭘﺮ ﻋﮑﺲ ﺩﻳﻮﻳﺪ ﺑﮑﻬﺎﻡ ﻭ ﮐﺮﻳﺴﺘﻴﻦ ﺭﻭﻧﺎﻟﺪﻭ

ﻭ ﻓﺮﻧﺎﻧﺪﻭ ﺗﻮﺭس و انريکه هست😍 . . . . .

نميدونم چرا ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻢ ،

موهامو مدل نقي تو پايتخت ميزنه😐😐😂😂



جوک آذر 94


 

رفتم دکتر بهم گفت:اگه میخوای سالم باشی باید از قلیون دور بشی

امروز رفتم بازار یه شیلنگ 10 متری واسه قلیونم خریدم

به نظرتون کافیه یا باید بیشتر دور شم؟ 😂 😂



جوک 94




و خداوند زیر تخت را آفرید 😊 . . .

 تا اتاقمان در عرض 1 دقیقه مرتب شود 😅😅😅




جوک جدید 94

 

 

طرف نوشته بود: انگار تو قفسم،

دلم گرفته از دیدن آدما، خسته شدم از آدما! 😞 . . . . . .

منم زیر پستش نوشتم: شب میام باغ وحش در قفستو باز میکنم برگردی به دامان طبیعت! 😊 . .

با اینکه بلاک شدم اما ارزششو داشت… 😃






جوک تلگرام 94



دخترای امروزی خدای نکرده اگه بمیرن!

سیصد سال طول میکشه تجزیه بشن . . .

همه اش پروتز و مواد پلاستیکی ان لامصبا.. 😂😂😂




جوک خنده دار 94



کودک چهار ساله ای بلافاصله بعد از شناسایی دستگیر شد

این کودک قصد داشت با اختلاس 150 هزار تومانی اقتصاد کشور را فلج کند

 اما پزشکان قسم خورده بقراط

 بلافاصله بعد از آنکه دریافتند کودک قصد اختلاس دارد و پول بخیه را ندارد

 بخیه های او را در حرکتی تحسین بر انگیز چند دقیقه بعد از دوختن بلافاصله باز کردند

 تا از این اختلاس بزرگ جلوگیری نمایند

آیا آن هفت هزار پزشک که به سریال مدیری اعتراض کردند

به باز کردن بخیه کودک چهار ساله معترض شدند؟

😔😔😔التماس تفکر😔😔😔




جوک باحال 94



دیروز رفتم مغازه شیر با کلوچه بگیرم صبحونه بخورم....

یه دختره اومده میگه : آقا یه بسته سیگار بده !!!

هیچی دیگه خجالت کشیدم به یارو گفتم : داداش عرق سگی دبه ای چند؟😕

 بدبختی داریم هاااا.




جوک خفن 94

 

 

ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻭﯾﮋﮔﯽ سوپ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

ﺍﮔﻪ ﺑﺎﻻ ﺑﯿﺎﺭﯾﺶ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺬﺍﺭﯾﺶ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﻭﺍﺳﻪ ﻓﺮﺩﺍ شب . . 😂😂😂😂😂😂😂😂😁. .

ﻓﺤﺶ ﻧﺪﻩ ﯾﮑﻢ آبلیمو ﺑﺰﻥ ﺭﻭش ردیف میشه😂😂😂😂



جک  94

 

 

تو هر وضعیت قرار بگیری داریوش یه آهنگ براش خونده... 😶😶 . . . . . . . . . .

زندان بری، مهاجرت کنی، شکست عشقی بخوری،

چکت برگشت بخوره، بچت دنیا بیاد، از اتوبوس جا بمونی!!!

😳 حتی اگه شام نداشته باشی و نون و پنیر و سبزی بخوری 😐😂✋



جوک خنده دار آذر 94

 

 

بیرون اینقد سرده که یک تکه یخ از تو فریزر انداختم بیرون . . .

یک ساعته داره در می‌زنه می‌گه داداش وا کن

تو رو جون هر کی دوس داري دارم يخ ميزنم😂




جوک جدید 94

 

 

ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﭽﻪ 6 ﺳﺎﻟﻪ ﺩﯾﺪﻡ،

ﻟﭙﺸﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻋﻤﻮ،ﺩﯾﺪﻡ . . . . .

ﺑﺎ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﮔﻔﺖ : ﺑﺮﻭ ﺗﺎ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﺩﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﯿﺎﺩ !!!!




پست خنده دار 94



مک‌لارن مشغول ساخت ماشینی‌ـه که از طریق ذهن بشه کنترلش کرد....

ایران خودرو هم چراغ عقب پژو رو عوض میکنه

اسمشو میزاره پژو سال




پست خنده دار تلگرام

 

 

یه بار رفتم از یه پیرمرده عایق پنجره بگیرم

گفت اینو داریم 4500 اینو داریم 5000 تومن

گفتم فرقشون چیه؟

گفت این یکی پونصد تومن گرونتره 😐😐😐




پست خنده دار 94



وقتی دسته جمعی میرید مسافرت،

مهم نیست که توی کدوم ماشین باشی
.
.
.
.
مهم اینه که همیشه توی اون یکی ماشین بیشتر خوش میگذره






پست باحال 94




مرتیکه آمپولی
.
.
.
واکنش پسرا وقتی میبینن هیکل پسر دیگه ازشون بهتره



جوک خنده دار 94



 

وقتی میرم حموم با چنان ظرافتی و دقتی آب گرم وسرد رو تنظیم میکنم
.
.
.
.
که احساس میکنم دارم رمزه گاو صندوق بانک مرکزی رو باز میکنم




جوک آذر 94

 

 

 

ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮ

میگه: ﺑﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺻﺎﺩﻗﻢ
.
.
.
ﻣﻨﻢ ﺑﻼﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ

ﻭﺍلا ﮐﺜﺎﻓﺖ ﺑﺎ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﺴﺖ!!

ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﺩ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ بشه

😐


 

 

منبع : funclass.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کریمی در تاریخ 1394/09/22 و 9:04 دقیقه ارسال شده است

عالی..........با شروع ماه شادی بیشتر جوک بزارید.ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 6,081
  • بازدید کلی : 1,479,720
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات