loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1285 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (1)

دختره پی ام داده میگه :

می یو لایک یو می بلایک
.
.
.
فکر کردم صدای گربه درمیاره که واسم لوس شه

خداییش انقد خوشحال شدم که میخواستم بگم

جیک جیک جییییک بیا منو بخول . . .

 

 

اس ام اس خنده دار 94

 

بی منطقترین ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ؟

ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ ﺧﻄﺮ ﺭﯾﺰﺵ ﮐﻮﻩ

ﺧﺐ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ؟

ﺭﺩ ﻧﺸﯿﻢ؟ ﺯﻭﺩ ﺭﺩ ﺷﯿﻢ؟ ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺮﯾﻢ؟

ﺩﻗﻴﻘﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﻪ غلطی بکنیم ؟



اس ام اس خنده دار 94


 

رفتیم ﺑﻨﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﻨﺸﯽ ﻣﯿﮕﻢ : ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟
.
.
.
.
.
ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﺑﺨﺮﯾﻦ؟
.
.
.
.
.
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ ﻣﺎ ﻣﺘﺮﺳﮑﯿﻢ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺎﺭ



اس ام اس خنده دار 94



آهای زندگی
.
.
.
.
.
هیچی، هیچی

راحت باش تو اعصاب نداری

یه چی میگم

میزنی از این بدبخت ترمون میکنی...

کم نکشیدیم ازت ...

بخواب گلم ...

پیش پیش پیش



اس ام اس خنده دار 94


خیلی بده یه آهنگ عاشقانه آدمو یاده
.
.
.
.
.
.
.
.
٥٠ - ٦٠ نفر بندازه!

اصلا آدم تمرکزشو از دست میده!!!




اس ام اس خنده دار 94

 

دوستمون هیچی نداشت

رفته بود یه لباس خواب خیلی گرون و یه تخت خیلی عالی خریده بود.

 می‌گفت اقلاً یک سوم عمرمو شاهانه زندگی کنم.



اس ام اس خنده دار 94

 

 

تو پُر چیسـت؟
.
.
.
.
.
.
همون گامبوی خودمونه که نمیخواد با واقعیت کنار بیاد




اس ام اس خنده دار 94

 

 

طرف لب ساحل ۲۰۰۰ تومن داده ۳۰ ثانیه اسب سوار شده بعد عکس گرفته زیرش نوشته:
.
.
.
.
.
.
.
.
بهترين لحظات زندگيم وقتيه كه سرگرم سوارکاری ام




اس ام اس خنده دار 94

 

رفتم باغ وحش. از مسئولش پرسیدم قفس خرسا کجاست؟

گفت بازدیدکننده هستید؟

گفتم نه از اقوامشون هستم داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی عرض کنم...

 

منبع : funclass.ir

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elham در تاریخ 1394/05/15 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
قشنگ بود
مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 6,050
  • بازدید کلی : 1,479,689
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات