loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1060 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (1)




سوار تاکسی بودم ، راننده با ماشین پشتی دعواش شد گفت:

ببین داداش ، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

میفهمی ؟ وای خواهم ساد...

حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت کنه.

من ک پیاده شدم ولی او همچنان وای خواهد ساده بود...




جوک | جک | اس ام اس های خنده دار

 

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ،

فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟

میگم نه َ زدیمش تو شارژ !

دکتر گفته ۷ – ۸ ساعت اول خوب بذارین شارژ بشه

 بعد ازش استفاده کنین وگرنه بچه نا اهلی میشه




جوک | جک | اس ام اس های خنده دار

 

 

هر 11 تا دوست دخترام عقيده دارن...
.
.
.
.
من دارم بهشون خيانت ميکنم...

بد زمونه اي شده اعتمادا از بين رفته!!!




جوک | جک | اس ام اس های خنده دار

 

بنظرم باید تو بازیای ایرانی

به جای game over

بنویسن ر*دی

هم بومیه

هم منظور رو بهتر میرسونه





جوک | جک | اس ام اس های خنده دار

 

 

يكى از سخت ترين و دلهره آورترين لحظه هاى زندگيم سر امتحان رياضى بود


كه همه دنبال ماشين حساب ميگشتن


ولى من نميدونستم واسه كدوم سوال ميخوان




جوک | جک | اس ام اس های خنده دار


 

طرف اومده بهم میگه چقدر بچه های پيجت فعالن

 

و پست هات رو لايك ميكنن و كامنت ميذارن
.
.
.
.
.
.
منم زدم بلاکش کردم

بی تربیت داشت مسخرتون میکرد

کسی حق نداره شماهارو مسخره کنه من اجازه نمیدم



جوک | جک | اس ام اس های خنده دار


 

توی زندگیت

هر وقت کسی تو رو خر فرض كرد
.
.
.
.
.
.
هیچ وقت

تصور ذهنيش رو خراب نكن...

با جفتڪ برو تو صورتش...




جوک | جک | اس ام اس های خنده دار

 

 

اصلأ سیستم پسرا خیلی جالبه کلأ
.
.
.
.
.
.
موقع دعوا، بچه پایین شهرن

موقع دختربازی ، بچه بالاشهر!



جوک | جک | اس ام اس های خنده دار


 

گوشیم از بس زنگ نخورده قاطی کرده بدبخت !

همینجوری نشستیم یه دفعه خود به خود صفحش روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته !

فکر کنم قولنج مولنج میشکونه واسه خودش !




جوک | جک | اس ام اس های خنده دار

 

 

حکیمی ﺭﺍ ﭘﺮﺳــﯿﺪﻧﺪ: ﭼﻪ موقع ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﻨﺎﺳﺐ تر ﺍﺳﺖ؟

حکیم ﮔﻔﺖ: ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺷﻮﺩ!!

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر ثروت؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﻧﻪ !

ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر جسمی؟

ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ !

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر عقلی؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: نه!

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺍُسکولمون ﮐﺮﺩﯼ؟

ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺁﺭﯼ!

 

 

 

(کپی فقط باذکر منبع و لینک دادن مجاز دادن است)

منیع : funclass.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1394/06/03 و 3:15 دقیقه ارسال شده است

aaaaaaaliiiiiiii


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 6,019
  • بازدید کلی : 1,479,658
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات