loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1150 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (1)

 

 

جوک جدید 94

 

مـورد داشتـیم دخـتره بـرنـامه مـاه عسل رو قـاطی کـرده . . .
.
.
.

خـواهردوقـولوشو از بـالکن پـرت کـرده پـاییـنㄟ(ツ)ㄏ

 

 

 

جوک باحال 94

 



به دختره میگم روزه میگیری ؟

 

میگه نه! میگم چرا ؟ میگه شیر میدم :|


میگم به کی ؟


.
.
.
.

میگه به Pou


منم قانع شدم ، مادره میفهمی ؟؟ مادر ، بهانه نیست (-_-)

 

 

 

اس ام اس جدید 94

 

 

 



چ دختره هنوز سنش 2 رقمی نشده  . . .

 

تو گوشاش النگو انداخته به نافشم گوشواره !!!!


اونوقت من دفعه اولی که سوراخ نافمو دیدم دو روز گریه کردم،


فکر می کردم سوراخ شدم کم کم بادم خالی میشه میمیرم :|





اس ام اس خنده دار 94

 

 

 

مامانم واسه غذا درست کردن از تکنيک رونالدينيو استفاده ميکنه.

 

صبح ديدم مرغو از فريزر در آورده

.
.
.
.
.


اومدم خونه ديدم ناهار کوکو سبزي داريم  . . .






جوک تیر 94

 

 

 

افطار ﺑـﺮﻧــﺞ ﻫــﻨــﺪﯼ ﺧــﻮﺭﺩﻡ ﺭﻓــﺘـﻢ ﺑـﯿــﺮﻭﻥ 1 ﺩﻭﺭ ﺑــﺰﻧــﻢ ﻫــﺮ



ﺩﺭﺧــﺘـﯽ ﺭﻭ ﺩﯾــﺪﻡ ﺩﻭﺳــﺖ ﺩﺍﺷـﺘــﻢ ﺩﺳــﺘــﻢ ﺭﻭ ﺩﻭﺭﺵ ﺣـﻠﻘـﻪ



ﮐـﻨـﻢ ﻭ ﺩﻭﺭﺵ ﺑـﭽـﺮﺧـﻢ !!! ^_^

 

 

 

 

جوک وایبری 94

 

 




یه دوش اب گرم


یه چای خوشرنگ


یه موزیک ملایم
.
.


من امتحان کردم فایده نداره


پول خوبه پوووول ^_^

 

 

 

 

مطالب خنده دار 94

 

 

 

 

لطفا تو این ماه رمضونی لاقل یه ذره دستتون به لایک بره .


گشنگی از یه طرف پست بدون لایک هم از یه طرف...


لامصب غیر قابل تحمله

 

 

 

جوک خفن 94

 




 

مکالمه ی منو مغزم همین الان یههههههویی موقع خواب


من : بذار بخوابم :|


مغزم:


نه بیدار بمون فک کنیم ببینیم چرا پنگوئنا زانو ندارن ؟!!؟

 

 

 

 

جوک خفن 94



 

تاس میندازم


اگه 6 اومد درس


اگه 1 تا 5 اومد اینترنت


.
.
.
.
.


6 :||||||


خوب حالا جایزه دارم یه بار دیگه میندازم...


 

 

 

اس ام اس باحال 94



 

مزخرف ترین نصیحت اطرافیان..
.
.

«بهش فکرنکن»


باشه میام به عمه ی توفکر میکنم ...!!!! :|


واااالااا :|





اس ام اس 94


 

 

ﭘﺸﻪ ﻫﻢ ﭘﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ !!!
.
.
.
.
.
ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎﯼ ﺁﺩﻣﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻥ ؛


ﭘﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯﯼ


ﻟﺐ ﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﻭ ﮔﺮﺩﻥ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ !

.
.
.
ﺍﺯ ﭘﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ !!!


ﻣﺎ ﻫﻢ ﺧﻮﺍﺑﻤﻮﻥ ﺳﻨﮕﯿﻦ ...!


ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺗﻮﮐﻞ ﺑﻪ ﺧﻮﺩت ...!

 

 

 

 

 

منبع : funclass.ir

 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elham در تاریخ 1394/04/03 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

مررررسی خیلی قشنگ بود
آخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون از امروز تابستونم شروع شد چه حس خوبیه.......شکلک
پاسخ : سلام...موقع نظر دادن ابتدا وارد سایت شوید...تا آواتارتون فعال باشه...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 7,044
  • بازدید کلی : 1,480,683
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات