loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 967 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (1)

 

جوک وایبری تیر 94

 

به نظڔ من فقط ده درصد اونایی که تو کنکور شرکت کردن داوطلبن
.
.
.


مابقیه دوستان داف طلب میباشند . . .

 

 

جوک تیر 94

 

 

وقتی میرم بانک به جای یک شماره پنج شیش تا شماره میگیرم،


اینطوری اون آدمی که بعد من میاد


وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن و میبینه که کسی نیست . . .


از خوشحالی تا دمه باجه ذوق مرگ میشه!!


من اینطوری به فکر شاد کردن ملتم! یاد بگیر..



اس ام اس خنده دار تیر 94

 

 

 

تو اسپانیا بیش از ۷۰% ازدواج ها از طریق اینترنته
.
.
.
.
.
اونوقت تو ایران بعد از ۳ ماه چت کردن با دختره


میفهمی اسمش اصغره…!


 

جوک باحال 94

 

سوار تاکسی شدم گفتم :


وای چقدر شهر عوض شده


آدماش چقدر عوض شدن


خونه ها چقدر عوض شده


مغازه ها همه چی تغییر کرده
.
.
راننده تاکسی پرسید : ببخشید شما خارج از کشور بودید؟


گفتم : نه بابا. اینترنتم قط شده اومدم بیرون از خونه




استاتوس طنز 94

 

 

الان پشه اومد بهم گفت:


سلام، نیشت بزنم؟


گفتم نه عزیزم مرسی…


گفت خواهش میکنم و رفت


پشه ها چه با ادب شدن!



اس ام اس باحال تیر 94





الان یه تیکه از کباب پریشب لای دندونم بود اتفاقی اومد بیرون خوردمش:))))


خییییییلی لحظه باشکوهی بود ...

 

یعنی اشک تو چشام جمع شد


یه حس غریبی داشتم که نگو ونپرس!!

 

وای دیگه نمیتونم ادامه بدم بغض گلومو میگیره.!!!!!


ایشالا قسمتت بشه بفهی چی میگم.


 

جوک 94

 

 

 

الان بيست دقيقست كه دارم گريه ميكنم!


اشك شوقه . . .


تو جيب لباس تابستونياي پارسالم 5 هزار تومن پيدا كردم

 

اين لحظه ها قابل وصف نيست...

 

 

اس ام اس 94

 




میـدونید چـرا تا الان مجرد مـونـدم ؟
.
.
.
.
.
.
چــون همـش دارم جـُــک میـذارم ،


دیــگه وقـت نمیشـه مــُـخ بــزنـم




 

جوک خفن 94

 

 

 

اگه خواب خوب ببینی بعد دوثانیه از خواب میپری


حالا فک کن 4 تا نره غول تو خواب دارن میکشنت


هرچی زور بزنی چشات که باز نمیشه


 

اس ام اس جدید 94

 

 

 

دقت کردین روزایی که بابای آدم خونه ست . . .

 

حتی اگه وسط هفته باشه آدم فکر میکنه جمعه ست.




کلاس خنده




از پست هایی که میذارم راضی هستید ؟؟؟


1 - بله عالیه


2 - ما غلط کنیم راضی نباشیم


تورو خدا باهام راحت باشید ناراحت نمیشم





منبع : funclass.ir


 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elham در تاریخ 1394/04/03 و 10:36 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 7,025
  • بازدید کلی : 1,480,664
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات