loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 551 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
اینم از کلمه ی « الکی » که الکی الکی شده نقل محفل این روزا

------------------------------------------

رفتم نون بگیرم , دست خالی برگشتم خونه . بابام گفت پس نون کو؟ 

گفتم الکی مثلا نونوایی بسته بود!

یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای زد تو پوزم که آب دهنمو معلق تو هوا دیدم

وقتی بهوش اومدم دیدم بابام با لبخند ملیحی گفت:

الکی مثلا من بوروسلی ام . . .


اس ام اس جدید الکی مثلا من


ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل 
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خیلی شاخم 





استاتوس جدید الکی مثلا

واااااااااااااای 
هرچی راه میرم خسته نمیشم
.
.
.
.
.
الکی مثلا منم تنتاک پامه




جوک الکی مثلا من . . .


راستی یارانه چقده
.
.
.
.
.
.
الکی‬ مصلن ما پولداریم یارانه نمیگیریم:|





الکی مثلا من ...با حال

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده
.
.
.
.
یهو دیدم رو گوشیم نوشته ‫‏الکی‬ مصلن من زنگ خوردم




الکی مثلا . . . فیس بوکی

ﺻـــــُـــــﺒــــــ ﺑـــﺨـــــﯿــــــﺮ :|
.
.
.
.
.
ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ و ﺑﺎ ﺷﻤﺎ
ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺍﺭﻡ ...






جدیدترین الکی مثلا من 

ططططططططططططططططططططط
.
.
.
.
الکی مثلا من انیس تو فیلمه ستایشم الان پسره طاهرو دیدم




الکی مثلا من وایبری جدید

? What’s the meaning of alaki
.
.
.
.
.
الکی مثلاً من خارجیم





اس ام اس الکی مثلا 94

اینجوری که داره پیش میره میترسم پس فردا خودمم تو آیینه ببینم

 یکی بگه الکی مثلا من توام.....

خخخخخخخ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 7,017
  • بازدید کلی : 1,480,656
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات