loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 452 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

دوستان گرامی مدتیه که باز جوکهایی رایج شده که همه چی رو به شوخی می گیرن

 و آخرش می نویسن الکی مثلا فلان…

این عادت زشت ما ایرانیاست که همه چی رو به شوخی می گیریم و مسخره می کنیم

 که واقعا خسته کننده شده……
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خیلی خاصم 




استاتوس الکی مثلا

بچه ها من چند روز نیستم . اومدم پست میزارم
.
.
.
.
.
الکی مثلا منم کار و زندگی دارم





استاتوس فیس بوکی الکی مثلا 

مردم چقدر علاف و بیکارن که همش بیدارنو پای فیسبوک
.
.
.
.
الکی مثلا من خوابم و خیلیم درگیر زندگیم



جوک الکی مثلا من . .  .

من یاد گرفتم ببخشم نه به خاطر اینکه ثروت زیادی دارم نه . . . 
بخاطر اینکه احساس نداشتن رو درک میکنم .  . .
.
.
.
.
.
الکی مثلا من پولدارم



اس ام اس الکی مثلا

+++++18
++++18
+++18
.
.
.
.
.
الکی مثلآ من بی ادبم



پست فیس بوکی - الکی مثلا

ﺧﺪﺍﯾﯽ بس کنید ﻗﻀﯿﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﻟﮑﯽ مثلا ﭼﯿﻪ؟
.
.
.
.
.
ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ



استاتوس ضد الکی مثلا  . . .

صبح مامانم میگه بیدار شو صبحانه بخور بلند شدم برم بخورم
.
.
.
میگه الکی مثلا من صبحانه درست
کردم !!!!!!!!!!!!!!!!! :|
این چه وضعیه آخه... -_____-
میگه تا تو باشی انقد الکی الکی نکنی !!



جوک وایبری الکی مثلا . . .

لایک میکنید یا با مازارتی از روتون رد شم
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا منم بچه پولدارم

استاتوس با حال الکی مثلا  . . .

متاسفم
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من الان از اتاق عمل اومدم بیرون 





جدیدترین الکی مثلا


توووووو پدر منوکشتیییی!!!! 
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من آمیتا پاچانم





الکی مثلا ...خفن . ..

از این به بعد هر کی از این الکی ها بزاره خودش میدونه....
.
.
.
.
.
.
.
.الکی مثلا من جدی ام



اس ام اس خنده دار الکی مثلا . . .

هوس کوکتل شاه میگو با سس خرچنگ و خاویار فراوان و کنیاک هنسی کردم...
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا منم پولدارم ...



استاتوس الکی مثلا . . .

چقد این(الکی مثلا)ها زیاد شده؟!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من اولین نفر بودم!!!


طنز الکی  مثلا  جدید . . .

الکی مثلا و کوووووووفت
بازشما یه چیزی افتاد سرزبونتون ول کن نیستین دیگه:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
‫الکی‬ مثلا من خیلی متفاوتم


جدیدترین الکی مثلا من 94

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 7,065
  • بازدید کلی : 1,480,704
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات