loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 514 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

۳۶۵ روز دیگر گذشت.


آنان که تَرکِمان کردند ، تَرَکمان دادند.

یاد فرهاد افتادم.

ترک خورد و کوه را شکافت.

گرچه در آنسوی کوه، شیرینش دیگر شیرین نبود.

برای امسال تیشه‌هایتان را تیزتر آرزو می‌کنم.

باشد که بشکافد دل کوه زندگیتان را ،

و شیرینتان به کامتان تلخ نگردد.

باشد که چنین شود.




هیچ گاه دوست داشتن های پر دلیل را دوست نداشته ام

اصلا معنی ندارد

وقتی کسی می گوید چرا دوستش داری ؟

باید نگاهش کنی

لبخند بزنی و بگویی

چون دوستش دارم





اس ام اس عاشقانه 94

من اعتراض دارم

و تا وقتی " روز جهانی خنده های تو " را

به تقویم اضافه نکنند

من امسال را تحویل نمی دهم ...

عید باید روز خنده های تو باشد

و آن روز به خانه ام بیایی و آغوشت را به من عیدی دهی

و چنان سخت در آغوشم گیری و هوای خنده هایت برم دارد

که جدایی در تقویم جهان بمیرد ...!



اس ام اس بهار 94


بهار ثانیه ثانیه می اید…

و اینجا کسی هست که

 به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد…




اس ام اس عاشقانه دلتنگی 94

ﮐﺴﻲ ﭼﻪ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺪ

ﻣﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﻓﺮﻭ ﺭﻳﺨﺘﻢ

ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺷﺪﻡ

ﺍﺯ ﺩﻳﺪﻥ ﮐﺴﻲ ﮐﻪ

ﻓﻘﻂ ﭘﻴﺮﺍﻫﻨﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ

ﮔﺎﻫﻲ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺣﺴﺮﺕ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻳﮏ ﻟﺤﻈﻪ

ﺩﻳﻮﺍﻧﻪ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺗﺮﻳﻦ ﺣﺲ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ




اس ام اس عاشقانه  94


هفت سینِ دلت را آنگونه بچین که نه یک سال ، بلکه عمری را

زیبا به پایان برسانی

سلامتی را بگذار در بالاترین نقطه ی دلت , که هیچ چیز برتر از آن نیست. . .

سعادت را از خدا بخواه , که او با لطف و کَرَمَش به تو خواهد بخشید

سربلندی را در دلت جای دِه , که بزرگت خواهد کرد. . .

سادگی را به یاد بیاور ,ساده لبخند بزن و ساده زندگی کن

سکوت،سرزندگی وسختی را فراموش نکن

گاهی باید سکوت کرد و انتظار کشید

سرزنده بود و زندگی کرد , سختی کشید و سنگ بود. . .




اس ام اس عاشقانه  94

بهار من

تویی

که نمی آیی...




اس ام اس عاشقانه جدید 94

زن ها اعتقادی به فصل ها ندارند

آغوشت را که پس بگیری

ابرها را می پوشند

و جهان را بارانی می کنند.

زمستان هم که نباشد

به جستجوی ردپایی در برف

گم می شوند




اس ام اس 94

غرق می شوم در هوا

در مه

در سهم ِ سینه ام از تو

و سوسوی ِ نبودنت

از پلک هایم می زند بیرون

غرق می شوم

در ادامه ی ِ چراغ های روشن ِ کوچه ها

در ادامه ی این سمت

که تو نیستی



اس عاشقانه 94

قهوه چشمانت

خواب از سر می برد

یک فنجان نگاه

با من باش.





اس ام اس عاشقانه 94

این روزهـــــــــا

عجیب دلم بچــــگی میخـــــواهــــــد

خستــــه ام…!

یک قلم لطفـــا….؟!

میـــــخواهم خـــــــودم را خطــــ خطــــی کنــــــم!


ذردیده شده از کلاس خنده

اس ام اس عاشقانه جدید


من در اتاق کوچکم

به عطر تنت فکر می کنم

وقتی که باد

در خیابان یقه ات را می گیرد...

در بی دلیل باز می شود

بی آن که کسی سایه اش را به اتاق آورده باشد

خانه عطر تو را می گیرد...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 7,188
  • بازدید کلی : 1,480,827
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات