loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 278 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

تـــــو بـــه افــــتــادن مـــن خـــندیـــدی

و مـــــــــــــن

همــــــــــه ی حـــــــــــواســــم

بـــــــه چـــــــشمــــــان مــــــــردم شـــــهر بــــــود

کـــــه عــــــاشق خنـــــــــــده ات نشــــــــوند ...




دیوانه ای را گفتند:چه خواهی از خدای خویش؟

دیوانه گفت:عقل سالم خواهم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم….

 

 

اس ام اس عاشقانه اسفند 93

دوستت دارم . . .

و این سه نقطه ریز ته حرفهایم

نه اینکه ابهام باشد

ماییم

من و تو و دوست داشتن،

که دور دور شدیم

آنقدر دور ...

تا دست هیچ کسی

به ما نرسد





اس ام اس عاشقانه جدید


در این ساعت شلوغ زندگی،

در این انبوه رفت و آمدهای پی در پی،

در این سرعت بیدرنگ ثانیه ها

تو

یک مکث عاشقانه ای!





اس ام اس عاشقانه 94



در خــاطــرے ڪــه ” تــــــویـــے ” دیگــــــران فــــرامـوشنــد ،

بگـــــــذار در گوشتـــــــــ بگــویـــم:

” میـــخــواهــمــــــــتــــــــــــ ” …

ایـــن خــلاصـــــه ے ،

تمـــــام حـــــرفـــــــ هـــاے عاشقــــانـــــہ دنـــیاستــــــــــ …!!!





اس ام اس جدید

باز لبخند بزن . . .

قوری قلبت را
. . .

زودتر بند بزن
. . .

توی آن
. . .

مهربانی دم کن

بعد بگذار که آرام آرام 
. . .

چای تو دم بکشد



اس ام اس عاشقانه اسفند 93


شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم . . .

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم . . .




اس عاشقانه 94


زندگــــــــی خیلی کوتاه است

قوانین را کنار بگـــــــــــذار

بدی ها را ببخش !

آهسته و طولانی ببوس ...

یک عاشقِ واقعی باش

تا می توانی بخند...

و هیچ وقت از چیزی که بر روی لبانت خـــــــــنده نشانده

پشیمان نشو ..!

"مارک تواین"



اس ام اس جدید 94


چه فرقی میکند...

من عاشق تو باشم ،

یاتوعاشق من ......

چه فرقی میکند ،

رنگین کمان از کدام سمت آغازمی شود ...

مهم این است که ،

عاشق هم هستیم....




اس ام اس عاشقانه جدید

تمام دنیا

محله ی کوچکی ست

که تو در آن متولد می شوی

و من . . .
میان بازی بچه های محله

به عشق تو پیر می شوم



اس ام اس احساسی جدید

گاهی باید دستاشو بگیری تو دستت

و فقط ی جمله بهش بگی:

من واسه یه لحظه بیشتر با تو بودن

حاضرم همه دنیام رو بدم




اس ام اس احساسی 94


عاشق خودم میشم . . .

وقتی میگی دوستم داری . . .




اس ام اس عاشقانه


مصراع نخست من تو را میبوسم

در مصرع بعد هم تو را میبوسم

ایراد ندارد، به کسی چه اصلا

شعر خودم است، من تو را میبوسم




اس ام اس
94

یک نفرم

و تو اگر کنار من باشی

اعلام استقلال میکنم!

و با تو یک خانه نه !

یک کشور را

برای خودمان به رسمیت می شناسم!




اس ام اس احساسی جدید


کـابوس یعنــی :

خـوابـی کـه تــو در آن نباشــی . . . !




اس ام اس دوست دارم 94



ریتم خنده هایت را دوست دارم

تو بین تمام آدم ها در این کره خاکی تافته جدا بافته ای . . .

لبخند بزن نفس من



اس ام اس عاشقانه 94

بهترین ها را نه میتوان" دید" و نه میتوان" لمس" کرد،،!!

باید آنها را در "قلب" خود احساس کرد،

همیشه" احساست" میکنم بهترینم..





اس ام اس احساسی 94


روی تو حساسم بد جوری میدونی

منو عاشق تر کن هر جوری میتونی

بیا و یکبارم این عشق و باور کن

باقی عمرت رو پیش این دل سر کن



اس ام اس جدید 94

روز عشق یعنی یادآور اینکه
.
.
.
حرف " میم " آخر اسمـــت مختـــص منــــه




اس ام اس عاشقانه اسفند 93

ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻋﺸﻖ

ﺍﺳﻢ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺍﻭﺝ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺍﺯ

ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﺩﻧﺶ

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 7,150
  • بازدید کلی : 1,480,789
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات