loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1568 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

 اس ام اس جدید تبریک روز زن


كودک كه بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا می بوسید

تمام دردهایم از یادم میرفت

دیروز زمین خوردم ، دردم نیامد . . .

به جایش تمام بوسه های مادرم به یادم آمد !!



 اس ام اس تبریک روز مادر



... مادرم ...

... وقتی بهشت ...

... زیر پای توست ...

... من چه دارم ...

... که ...

... فدای تو کنم ...




 اس ام اس جدید تبریک روز مادر



ای زن ، ای الطاف دست حضرتِ پروردگار

ای تو بهتر از همه هستی ، به صد ره آشکار

خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی ، پر ضیا

خنده ات چون دامنِ عرش خدا ، مهد صفا

روزت مبارک


 اس ام اس تبریک روز زن 95


سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر ، همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

روزت مبارک


 اس ام اس تبریک روز مادر 95


در ثانیه‌ های بودنت میمانم

در فصل شکست خوردنت میمانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد

تا لحظه دل سپردنت میمانم و دوستت دارم . . .


 پیامک تبریک روز زن


مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

خدایا هرکه هستم هرچه هستم

به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن


 پیامک تبریک روز مادر

خدا از خاک عشق تو رو سرشته

فـرســتـاده از آســمـون فـرشته

تـا در آغــوش امـن خـود بـگـیـرم

کـه ایـن یـک ذره جا مثـل بهشته


 استاتوس های تبریک روز زن


در کودکی به من دادی تــــــو شیـــر مــــــــادر

در پـــای نــوجوانت گشتی تـــو پیـر مــــادر

کانون زندگـــانی گـــــرم از محبت تـــــوست

آغوش گــــرم خـــود ، از مـــا مگیـر مـــــادر



استاتوس های تبریک روز مادر



کیست مادر ؟ نقشه ایجاد ما

کیست مادر ؟ بانی بنیاد ما

قلب او سرچشمه امید هاست

سینه او مشرق خورشیدهاست



 اس ام اس مخصوص روز زن


مادر ای والاترین رویای عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتای من

اولین و آخرین معنای عشق


 اس ام اس مخصوص روز مادر


زنم از دیده بر دل روی مادر

منم مست کمان ابــروی مادر

گل از خجالت نقابی بر رخش زد

چو آمد عطر مشکین بــوی مادر


متن تبریک روز زن


تو نمایانگر الطاف خدایی مادر

مروه و حج و صفایی مادر

زیر پای تو بهشت است بهشت

باز هم طفل توام ، هرچه کردم ، چه زیبا و چه زشت


متن تبریک روز مادر


هر لحظه در برابر من اشک ریختی

از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی

بیچاره من، که به همه ی اشکهای تو

هرگز نداشت در راه گناهم نهایتی


اسمس تبریک روز زن فروردین 95


ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نشد محبت یاران و دوستان

همپای محبت و مهر و وفـــای تو

روزت مبارک


 اسمس تبریک روز مادر فروردین 95


مادر ، در ستایش دنیای پر مهرت ،

ترانه ای از اخلاص خواهم سرود

و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت ...

روزت مبارک



 sms تبریک روز زن



تنت قدمگاه آغاز بودنم شد ...

آغوشت بهشت من است “مادر”




 sms تبریک روز مادر



خداوندا عزیزم را تو یاری کن

پناهش باش و در حقش تو کاری کن

الهی هرچه میخواهد نصیبش کن

خدایا بر لبش لبخند جاری کن

روز مادر مبارک


 اس ام اس های جدید ویژه روز مادر و روز زن


گل های بهشت سایبانت مادر

یک دسته ستاره ارمغانت مادر

غیر تو کسی چشم به راهم نیست

قربان نگاه مهربانت مادر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 7,022
  • بازدید کلی : 1,480,661
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات