loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2712 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (1)

 


لامصب انقدر کش پول تو خونه ما ریخته هر کی ببینه فکر میکنه بانک زدیم

هر چی پول هم بوده تقسیم کردیم

بابا به خدا همش مال دور غذا نذری بوده

 

 

 

جوک خنده دار

 

گاهی به آسمان نگاه کن

حتما به آسمان نگاه کن

واست خوبه آرتروز گردن نمیگیری

همش سرت تو گوشیه

 

 

جوک جدید



 

یه وقتایی بود

وقتی خودتو میزدی به کوچه علی چپ ، تنها بودی

الان که میری میبینی

همه اونجان



 

استاتوس طنز

 

 

نشستیم با فک و فامیل اسم فامیل بازی میکنیم

داییم میوه از ‘ی’ نوشته

یه کیلو نارنگی..!!

هیچ جوریم زیر بار نمیره که قبول نیست



 

 

جوک باحال

 

کتلت یه اخلاقی داره

اگه صـــدتـام درست کنی

آخر به همه سه تا می رسه


 

پست خنده دار تلگرام


 

دختره تو دانشگاه یه دستشو لاک آبی پررنگ زده …

یکی رو اصن لاک نزده !!!

ازش میپرسم مد جدیده؟

میگه نه ، با این دست کارت دانشجوییم رو میدم دست حراست … :|


 


جوک تلگرام 94

 

بعضی از دوستان میان میگن چقدر پُست میزاری..
.
.
.
.
.
عزیزم من برا همین اومـــدم گروه

مثل بعضیا که نیومدم تشکیل خانواده بدم



جوک خفن

 

تو اتوبوس نشسته بودم پیرزنه ازم پرسید:

کجا درس میخونی؟

گفتم گرگان مادرجون

گفت: کرمان؟

گفتم: نه گرگان

گفت: کجای کرمان

گفتم: نه گرگان

گفت: گفتی کجای کرمان؟

دیدم زشته تو اتوبوس صدامو ببرم بالا گفتم: آره کرمان

گفت: پس گوه میخوری هی میگی گرگان

ینی مسافرا صندلیارو گاز میگرفتن از خنده


 

جوک آبان 94



لامصب اینترنت اینقدر کند شده، تا پستم ارسال بشه
.
.
.
.
.
طرز فکرم در مورد حرفی که زدم عوض شده!!!


 

 

جک تلگرام

 



دیروز تو خیابان دو نفر داشتن باهم دعوا میکردند منم جلو هر دوشون شکلک در می آوردم ..
.
.
.
.
ازم پرسیدن تو دیگه چی میگی؟
.
.
.
گفتم دارم استیکر میزارم ..

 

 

منبع : funclass.ir

 




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کریمی در تاریخ 1394/08/13 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

عالی بود مرسیشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 7,141
  • بازدید کلی : 1,480,780
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات