loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2451 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (1)


ديشب خيلى خوابم ميومد، حوصلم نشد برم دستشويى

تا صبح خواب ميديدم توى صف دستشويى هستم.
.
.
.
.
.
خيلى خوشحالم از اينکه تو خواب نوبتم نشد

 

 

 

جوک جدید 94

 

 

اعترافات يک زن:

ديشب اينترنت قطع بود....

کلي کار کردم!

بعدش ظرفارو شستم!

خونه رو جارو کردم!

غذا پختم!
.
.
.
.
.
.
ديگه کم کم داشتم به شوهرم علاقمند ميشدم که نتم وصل شد





جوک 94

 

 

ابن کم کیست؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
برادر کوچکتر ابن زیاد!!!

بگی شنیدم جوری میزنمت به شناسنامه بگی شن و ماسه





جوک خنده دار 94

 

 

الان یه طوری شده دخترایى که چکمه خریدن بیشتر از کشاورزا،

چشم و امیدشون به آسمونه،،،،!!!!!

خدایا هیچ امیدی رو نا امید نکن...!




جوک ایرانی 94

 

 

امروز سوارتاکسي شدم...

موقعي که راننده ميخواس بقيه پول رو بده صدتومني نداشت،

گفت به جاش در رو محکم ببند!!!!

يعني فشار اقتصادي بامردم چه کرده!!


 

 

اس ام اس خنده دار 94

 

 

امروز از یه دختره پرسیدم از اینجا چطوری برم میدون ونک؟

برگشته میگه باید سوال کنی!

بهش میگم به نظرت الان دارم گَرده افشانى میکنم!

میگه:از اولم فهمیدم میخوای شماره بدی!





جوک باحال 94

 

 

بزرگترین بدبختی اینه که طرف سواد نداره حرف بزنه...

ولی شعورم نداره که خفه شه..
.
.
اینو خودم گفتما...ور نداری کپی کنی بزنی از حسین پناهی یا کوروش کبیر !!!




جوک تلگرام 94

 

یه سریا هم هستن همچین میگن کی منو اورده تو گروه انگار میخوان بیل و کلنگ بزنن .
.
.
.
میخوای 2،3 تا چرت و پرت بزاری مردم بخندن دیگه




پست خنده دار 94


 

همیشه برای عکسهایم لایک قلب میگذاشت ❤

راستش من هم از او خوشم آمده بود

تا که یک روز...

یه جک گذاشتم باز قلب گذاشت

فهمیدم اسکوله




اس ام اس طنز 94

 

 

براى دوس دخترم جوک فرستادم

جای خخخخ نوشته ققققققق
.
.
.
.
.
میگم ینی چی؟

میگه سرما خوردم دماغم گرفته



استاتوس طنز 94



خوبيه ﻫﻮﺍﯼ ﺳﺮﺩ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
.
.
.
.
.
.
ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎ ﻫﺎاا ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﺻﻔﺤﻪ ﮔﻮﺷﯽ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮﺩ

ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ ﻧﻤﯿﺸﺪ، ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻒ ﺗﻔﯿﺶ ﻣﯿﮑﺮﺩم



منبع :funclass.ir

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کریمی در تاریخ 1394/08/10 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

عالی ........بازم بزارید لطفا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 7,050
  • بازدید کلی : 1,480,689
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات