loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1808 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

پسرخاله ام ٦سالشه...

يک کيلو پسته گذاشته جلوش داره ميخوره...
.
.
.

ميگم:

بذارشون اينور باهم بخوريم...

يه دونه گذاشته تو دستم و ميگه:

بخور بقيه هم همين مزه رو ميده ...!

نسل جديد اژدها شدن ...





اس ام اس طنز

 

 

یه جور گشنگی هم هست که فقط بعد مسواک میاد سراغ آدم !




اس ام اس خنده دار




مردی مورچه ای دید،که در حال کندن خاک زمین بود

به مورچه گفت چه میکنی؟ مورچه پاسخ داد؛

دارم قبر باباتو میکنم.

خب مورچه ها بدلیل سنگینی آذوقه ای که حمل میکنند معمولا اعصاب ندارند.



اس ام اس جدید 94

 

دختره پست گذاشته: من یه گوگل واسه مغزم لازم دارم!

یه آنتی ویروس واسه دلم!
.
.
.
.
.
.
.
.
منم کامنت گذاشتم یه فتوشاپم برا قیافت بذار

مثل همیشه بلااااااااااااااک شدم

ولی ارزششو داشت




اس ام اس باحال




کیه؟؟؟کیه؟؟کیه؟؟کیه؟؟؟

کیه کیه کیه ؟؟ کیه کیه کیه؟؟؟

کیه ؟ کیه ؟

کیه؟؟

کیههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟

واکنش مامانم وقتی من تلفن و جواب میدم

یعنی نمیذاره نفس بکشم




اس ام اس خفن

 

 

دختره بهم گفت اسم گوشیت چیه؟

گفتم سامسونگ گلکسی دیوث...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 بلاکم کرد..

بچه ها مگه این DUOS ،دیوث نیست ؟!!!!



منبع : کلاس خنده

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 7,167
  • بازدید کلی : 1,480,806
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات