loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1200 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

زمان مدرسه هم اینایی که اتود نوک هفت دهم داشتن

همیشه توی ذهنم تو یه دسته‌بندی جدا قرار می‌گرفتن .

اینایی که به ما نمی‌خورن !



پست خنده دار لاین

 

به هزار امید از نامزدم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟

 برگشته می گه: قیافه و هیکل که نداری، بچه مایه دارم که نیستی،

اخلاقتم که گند، به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!



جوک خنده دار وایبر

 

یه سوال فنی…به بچه ی جوجه تیغی چی میگن؟

جوجه جوجه تیغی؟

توله جوجه تیغی؟

جوجه تیغاله(گوساله،بزغاله…) !


 

استاتوس خنده دار لاین

 

 

من تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه!

 

 

اس ام اس خنده دار وایبر

 

شبا وقتی سوار تاکسی میشم به این فکر میکنم که

مثلا رمز عابر بانمکو چی بگم به راننده،

یا اگه پیچید تو فرعی چجوری در ماشینو باز کنم بپرم بیرون

توهم در حد مرگ !


طنز خنده دار لاین



گویش دختران در سال 81: عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی؟ قربونت برم

گویش دختران در سال 86: عزیزم، عشقم چرا ناراحنی؟ قلبونت برم

گویش دختران در سال 91: عجیجم، عجقم چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم

گویش دختران در سال 96: دیبیلیم، عولوپولو، بیلی بولونات!


متن خنده دار وایبر

 

مشترک گرامی! شما برنده یک عدد همسر شدید. جهت اطلاعات بیشتر به سایت:

شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید.

با تشکر، شرکت بشین تا بیاد!


پست لاین 94

 

من تعجب میکنم قضیه ای که با دعوا حل میشه،

چرا اینقد در موردش حرف میزنن ؟؟

 

 

پست خفن وایبر

 

رفتم بغالی، می گم نوشابه بزرگ می خواستم. طرف می گه منظورت خانواده است دیگه؟

گفتم :پـَـ…

گفت: پـَـ نه پَــ و زهر مار بی شخصیت!

 چیه یاد گرفتید شمام هی می گید پـَـ نه پَــ؟

گفتم می خواستم بگم پنیر هم می خواستم.

بعد از کلی معذرت خواهی گفت: پنیر بسته ای؟

گفتم: پـَـ نه پَــ! متری بده! و فرار کردم!


 

منبع : funclass.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 7,132
  • بازدید کلی : 1,480,771
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات