loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1263 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

 


ایشالا یه روز اونقدر فرهنگ سازی بشه که
.
.
.
.
.
تا آدامستو از جیبت در اوردی همه نگن ب ما هم بده

 

 

 

جوک الکی مثلا

 

 

آخیش بالاخره از دست این الکی مثلاها راحت شدم!
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا دیگ کسی الکی مثلا نمیزاره





جوک ده شصتی




از حاشیه های فرش به راحتی نگذرید

انها زمانی پیست اتومبیل رانی بودند

فقط دهه شصتیها میفهمند




جوک جدید 94

 

 

تو خونه ی شما هم یه سری لیوان هست که فقط واسه مهموناس؟

من وقتی مامانم نیس باهاشون آب میخورم

احساس میکنم انگار همه دنیا مال منه!

 


جوک خفن 94

 

 

 الان نه کولر روشنه نه شوفاژ
.
.
.
.
.

بابام نمیدونه دقیقا باید چیکار کنه تو خونه ؟!!

هی الکی راه میره در کابینتا رو باز و بسته میکن




 

جوک خنده دار 94

 

 

ارامش و راحتی امروزم رو مدیون....
.
.
.
.
تنبلی و درس نخوندن دیروزم هستم....

اگه اون موقع درس خونده بودم

الان دکتر شده بودم

وقت نداشتم حتی یدونه ازین پستا واستون بزارم......والا



 

جوک باحال 94



 

لامصب امروز اینقد شنگولم.
.
.
.
.
.
.
میترسم گرگ بیاد منو بخوره




جوک 94



 

یاره سگشو میزاره تو گونی میبره بیابون ولش میکنه!

عصر زنش زنگ میزنه میگه: كجايي سگه دوباره برگشته!
.
.
.
.
یاره میگه:

بپرس از کجا اومده من گم شدم...


 

 

 

جوک

 

 گرمی دستات


تپش قلبت


نرمی صدات

.
.
.
.
.

همش مال فشار خون بالاست...

مریض بعدی لطفا




استاتوس طنز




ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﮕﻢ : ﺳﺮﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ !

ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍ ؟

ﻣﯿﮕﻢ : ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻮﻣﻮﺭ ﻣﻐﺰﯼ ﺩﺍﺭﻡ

ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮ ﺫﻟﯿﻞ ﻣﺮﺩﻩ ، ﺍﻟﻬﯽ ﺯﺑﻮﻧﺖ ﻻﻝ ﺷﻪ ،

سر تخته بشورنت

ﺑﻤﯿﺮﯼ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﺖ

ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ » ﺧﺪﺍ ﻧﮑﻨﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ




استاتوس خنده دار

 

سوییچ ماشین برای خانم ها

فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده میشه

اما برای آقایون :

خلال دندان

گوش پاک کن

وسیله در زدن

وسیله خاروندن سر ، گردن و … و تمام نقاط بدن

وسیله دفاعی

برای جدا کردن آدامس از ته کفش

برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو

جدا کردن سنگ از رو نون سنگک

قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه

نوشتن انواع یادگاری

جا به جا کردن زغال قلیون و …

 

 

استاتوس باحال

 

رفتم بانک کشاورزی حساب باز کنم،

 

بانک ملی پیام داد که:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من ازت حاملم

 

 

پست خنده دار 94


روزی از لقمان پرسیدند

ادب از که آموختی؟

گفت: از ارواح جدم، ضمنا هیچکدوم نیستید در حدم!

.
.
.
.
.

لقمان هم زین پس به جمع شــاخ ها پیوست

 

منیع : funclass.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 7,114
  • بازدید کلی : 1,480,753
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات