loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
elham بازدید : 1091 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (1)

 

خواهی نشوی رسوااا . . . . . . . . . . . .

فامیل دیدی بلاک کن !...

 

 

 

جوک جدید 94

 

 

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻫﯿﭻ ﻗﻨﺎﺩﯼ ﻗﻨﺪ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ ! ؟


ﻫﯿﭻ ﻋﻄﺎﺭﯼ ﻋﻄﺮ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ


ﻗﻬﻮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻗﻬﻮﻩ !


ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺧﻮﻧﺴﺖ


 

 

جوک 94

 

 

تو خیابون لم داده بودم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و 200 میلیونی


یه دختره اومد بهم گفت : ماشین خودته یا بابات؟


نیم نگاهی بهش کردم و با کلی کلاس گفتم :


دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟


سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت.


درجا افسردگی گرفتم الانم تحت درمانم! برای سلامتیم دعا کنید .....




جوک باحال 94

 

 

توی همایش روابط زناشوئی


سخنران از خانمهای حاضر در جلسه خواست


تا در همون لحظه به شوهراشون با اس ام اس بگن " عاشقتم "


و بعد جوابها رسیده رو بلند در سالن بخونن :


حالا به تعدادی از جوابها توجه کنید :


1- با من بودی ؟؟؟؟!!!


2- متوجه منظورت نمیشم ؟


3- باز ماشین رو کجا کوبوندی ؟


4- چقدر پول لازم داری حاشیه نرو .


5- چیه باز امشب مامانت اینا دعوتن خونمون ؟


6- یه راست برو سر اصل مطلب .....


7- یا خدا باز چه دسته گلی به آب دادی ؟


8-شما ! یعنی من هلاک این شماره 8 شدم که اینقدر عاشق زنشه...


 

 

اس ام اس خنده دار 94


 

آرزوهام خیلی بی تربیتن . . . جامه عمل نمیپوشند




اس جوک 94

 

 

مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد


و از او پرسید کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری


همسر او گفت همه آنها را بزرگشان و کوچکشان


دختر و پسر همه یکسانند


و همه را به یک اندازه دوست دارم.


شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد.


همسر جواب داد: این خلقت خدا است که مادر دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد.


مرد لبخندی زد و گفت: اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد


برای چهار زن همزمان وسعت دارد.


خدایش بیامرزد روش والایی در قانع کردن داشت


لیکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود.


🔪🔪 مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگزار می شود




جوک خنده دار 94

 

 

ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﻨﻮ چه قدر ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟


پسر: ﻗﺪ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﺮﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ!


ﺣﺎﻻ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻩ “ﺩﻧﯿﺎ” ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ مخاطبه خاصشه .





اس ام اس خفن 94

 

 

مکالمه بین زن ومرد :


مرد : ماشاءالله عزیزم خونه تمیز و مرتبه انشاءالله وایبرقطع شده؟


زن : نه والا شارژر گوشی رو گم کردم ،


مجبور شدم خونه رو تمیز کنم تا پیداش کنم . . .

 

 

منبع : funclass.ir

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه نفر در تاریخ 1394/04/23 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

عالیه سایتتون،ممنونشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 7,016
  • بازدید کلی : 1,480,655
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات