loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 963 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اس ام اس سیگار 94



پرسید:

 از کی سیگار میکشی؟

 گفتم :

 از وقتی که گفتن:

مرد که گریه نمیکنه !!!




اس ام اس جدید سیگار


مطمئن باش

این سیگار هایی که

دیوانه وار به آتش میکشم

و دودشان میکنم,

یک روز . . .

علیه تو شهادت میدهند!!!



اس سیگار 94


نمیدانم

من بازیچه دست سیگارم؟

یا او بازیچه دست من؟

اما مهم نیست . . .

چون این بازی . . .

برنده ای ندارد . . .

بلکه هردو عمرمان رو میبازیم!!!



اس ام اس سنگین سیگار



رفاقت سیگار هم ,

مصلحتی است . . .

پول که نداشته باشی . . .

سیگار هم تنهایت . . .

میگذارد!!!



اس ام اس غمگین سیگار


سیگار . . .

 عامل اصلی سرطان نیست !!!

عامل اصلی سرطان . . .

کسیه که . . .

باعث میشه سیگار بکشی!!!




اس ام اس عاشقانه سیگار




هر شب با یک پاکت سیگار ،

به جنگ خاطرات می روم ،

سال هاست سیگار می کِشم و رویا می کُشم ،

می کِشم و می کُشم ،

در اوج جوانی پیر شدم بانو ،

اما هنوز هم از انبوه خاطراتت ،

چشمانم سیاهی می روند!!!



اس ام اس سیگار


مدتهاست که رفته ای ،

ای کاش بودی و میدیدی که هنوز ،

تلخیِ طعم سیگارم را ،

به شیرینیِ لبان دیگری نفروخته ام!!!



اس ام اس جدید سیگار 94



از اون روزی که شب اومد به اصرار ،

از اون سالی که یارم رفت به اجبار ،

من عادت کرده ام تنها به این کار ،

من و تنهایی و سر درد و سیگار!!!




اس ام اس سیگار 94


این آخرین نخ سیگارم بود ،

دیگر سیگاری نمانده برای کشیدن ،

تو بمان ،

من منت تو را میکشم ،

و تو ،

منت بودنت را به رخ واژه هایم بکش!!!



منیع : کلاس خنده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 7,049
  • بازدید کلی : 1,480,688
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات