loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1114 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

 

مرد بایس همیشه دو جاش کبود باشه؛ !

یکی پا چشش . . .

یکی هم روی دستش . . .

هرچی خانمش گفت دستشو محکم بزنه رو چشمش و بگه چشم !!

وقتی برگشت و خانمش نتیجه را پرسید محکم بزنه رو دستش بگه آخ یادم رفت !!

 




استاتوس طنز 94

عــایــا شــوما مــیدونستــید کــه فــرق بیـــن نارنگـــی و پرتقـــال چیــه؟
.
.
.
.
.
نارنگـــی شلــوار کـــردی میپوشـــه ولـــی پرتقـــال ساپـــورت

نه جـــون من اطـــلاعات رو کیـــف کـــردی؟




جوک جدید 94



دیشب به مامانم میگم چرا شام نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
میگه اگه ناراحتی از خانواده left بده

بابام گفت بیگ لایک

داداشم گفت با اجازه کپی



اس ام اس خنده دار 94


آخه یکی نیست به بعضیا بگه:

آتلیه مفتی گیر آوردی واسه چی میگی مدلی ؟!





اس جدید 94

ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ارتباطی ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﯿﻦ ﻋﺎﺑﺮ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺭﺩ ﻭ ﺑﺪﻝ ﻣﯿﺸﻪ:

ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ: ﺑــــــــــــــــــــــــــــــﻮﻕ

ﻋﺎﺑﺮ : مررررررگ . . .




جوک 94

من : بابا تو امتحان 9 گرفتم

بابا : تو خنگی به مامانت نمیرفتی نمیشد؟ جلو چشام نباش

من : بابا تو امتحان 15 شدم

بابا : چرا 18 نشدی؟

من : بابا تو امتحان 18 شدم

بابا : یه روز نشد بیای بگی 20 شدم

من : بابا جووووووون 20 شدم

بابا : بخون پسرم ، به خاطر خودت داری میخونی ، به خاطر من که نمیخونی




استاتوس خنده دار 94

بعضی وقتا طرف مقابلت انقدر مصمم گوه میخوره . . .

 پیش خودت میگی نكنه این داره حرف حساب میزنه

 من دارم گــُــــــوه میخورم . . .





اس ام اس 94

روزی مردی رو به حکیمی کرد و گفت

ای حکیم چرا همسرم یک گل رز را که یک روز زنده است

و روز دیگر میمیرد اینقدر دوست دارد

ولی من که هرروز برایش میمیرم وزنده میشم دوست ندارد ؟

حکیم لبخندی زد و

گفت : خیلی قشنگ بود با وایبر برام بفرستش . . .



اس ام اس طنز 94


کلمه مگس رو برعکس کن

بمن چه می خواستی بر عکس نکنی

هاپو o_O

چخه چخه



جوک 94

اینایی که شب بدون پتو می خوابن

برای پشه ها مثل وای فای رایگان می مونن

بدون زحمت متصل میشن



اس ام اس  94


وقتی خونه باباتی میگن بزاربری خونه شوهرهرغلطی خواستی بکن . . .

.وقتی میری خونه شوهرمیگن مگه خونه باباته که هرغلطی خواستی میکنی . . .

لطفأمسولین رسیدگی کنندماکجاغلطامونوبکنیم . . .

انجمن زنان مظلوم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 7,002
  • بازدید کلی : 1,480,641
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات