loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 612 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺮﻭﻉ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ شورای شهر . . .

ﭼﺴﺒﺎﻧﺪﻥ ﺍﻋﻼﻣﯿﻪ ﻓﻮﺕ ﺭﻭﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺷﺪ . . .
.
.
.
.
.
ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﻗﺒﻠﻰ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﮐﺮﻣﻌﻠﯽ 1ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺭﺃﻯ ﺁﻭﺭﺩ . . . !
!!




استاتوس تیر 94


از الآن بگم…
.
.
.
.
.
.
13 واسه رسیدن به من سبزه گره نزنـــــینا

من حوصـــــله‌ی دردسر ندارم،والـــــآ




جوک عید 94

از من عیدی نخواینO_o
.
.
.
من خودم هدیه الهی ام:|
.
.
.
اینجوریم نگاه نکن خدا قهرش میگیره





جوک جدید 94

مورد داشتیم
.
.
.
.
.
.
خب دوستان اشاره میکنن مورد برطرف شده خدارو شکر




جوک نوروز 94

احسان على خانى اومده بود شبکه 3
.
.
.
.
آقا ما هم حواسمون نبود به جاى سفره 7سین .سفره افطار پهن کردیم :)))





استاتوس خنده دار تیر 94

خیانت جزیى از زندگی است!!

هیچ پیوند شیمیایی تا ابد، پایدار نیست!!

نه کوالاانسی نه یونی نه هیدروژنی!!

برای همین واکنشهای شیمیایی به صورت رفت و برگشت اند!!
.
.
.
.
مندلیف در حال مخ زدن منشی آزمایشگاه




جوک تیر 94

ﺭﻓﺘﻢ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﯾﺎﺭﻭ ﺟﻌﺒﻪ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺭﻭ 180 ﺗﺎ ﮔﺮﻩ ﺯﺩه !!!

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻪ

ﺭﻭﺵ ﺑﻨﻮﯾﺲ لعنت بر پدر و مادر ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻪ !

نمیدونم چرا عصبی شد ،

گفت اصلا شیرینی نداریم

ولی دروغ میگفت کلی شیرینی داشت

خودم دیدم





جوک جدید 94

ﺳﺮﻋﺖ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﻧﻘﺪ ﻛﻤﻪ

 ﺗﺎ ﺑﺨﻮﺍﻯ ﻣﺦ ﻳﻜﻴﻮ ﺑﺰﻧﻰ ﺍﺯ ﻳﻜﻰ ﺩﻳﮕﻪ ﺧﻮﺷﺖ ﺍﻭﻣﺪﻩ....
.
.
.
.
ﺧﻼﺻﻪ ﻣﻠﺖ ﻻﺷﻰ ﻧﻴﺴﺘﻨﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ... ﺳﺮﻋﺖ ﻛﻤﻪ!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 7,012
  • بازدید کلی : 1,480,651
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات