loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 545 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
قبلا به گربه پخ میکردی سه متر رو هوا بود
 
الان صاف تو چششات نگاه میکنه . . .
 
بعدم اروم از کنارت رد میشه. . .
 
همین مونده سرشم به نشونه ی تاسف تکون بده  . . .
 
 
 
 
جوک 94
 
گفتم غم تو دارم 
گفتا درک دوباره 
گفتم که ماه من شو 
با شست داد اشاره
گفتم ز مهرورزان 
رسم ادب بیاموز 
گفتا بیشین بی نیم بااا
بد ریخت بد قواره 
گفتم دچار عشقم 
گفتا بمیر دوباره
گفتم وکیلم آیا؟ 
گفتا که راااا نداره 
گفتم که زیر پایم
یک بنز کوپه دارم 
گفتا عجیجم! عجقم
بوچ بوچ!آره آره
 
 
 
اس ام اس الکی مثلا فیس بوکی
 
یادش بخیر قدیما چقد برام کامنت قلب میذاشتن .
 
 چقد قربون صدقم میرفتن!
.
.
.
شمام بگید آره یادش بخیر
 
الکی مثلن من خیلی محبوب بودم
 
 
 
 
اس ام اس خنده دار 94
 
یكی از قابلیتام اینه كه...
.
.
.
.
.
بدون انجام دادن هیچ كاری خسته میشم...
 
 
 
 
اس ام اس جدید الکی مثلا
 
مردم چه پرررو شدنااااااا.....
 
دیروز تو تاکسی پسره یهو دستمو گرفت...
.
.
.
 
برگشته میگه: الکی مثلا ما زن و شوهریم!!!!!!!
 
 
 
 
اس ام اس باحال الکی مثلا
 
میخوام زن بگیرم
.
.
.
.
الکی مثلا من دیوونم
 
 
 
 
 
اس ام اس جدید 94
 
بعضـی از آدم ها هم شبیه سوراخ های اول کمربنـدن
.
.
.
همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان!!!
 
 
 
 
اس ام اس دقت کردین
 
دقت کردین اونایی که می خوان برن دندون پزشکی
.
.
ده برابر قبل مسواک می زنن که نشون بدن دندوناشون تمیزه ؟
 
 
 
 
 
استاوس جدید وایبری
 
خداوندا هر خریتی را تجربه کردیم به جز
.
.
.
.
خرپولی
 
انرابه ماعطافرما!!!
 
بلندبگو!!! امین^_^
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 6,989
  • بازدید کلی : 1,480,628
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات