loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 493 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
یه پسر 12 ساله پست گذاشته: امروز دستِ عشقم را در دستِ دیگری دیدم…
از عشق متنفرم و دیگر عاشق نمیشوم!
کسی میدونه دسته ی پلی استیشن این بچه کجاست؟!
 
 
اس ام اس خنده دار جدید
 
 
اگه به مامان من ماموریت بدن که هواپیمای گمشده رو پیدا کنه
اولین حرکت میاد به من میگه بلند شو بینم زیر تو نیست؟!!
 
 
اس ام اس خنده دار جدید
 
 
کودکی گل فروش با صدای عاجزانه التماسم کرد گل بخر
 
گفتم: برای کی؟ گفت: برای هدیه دادن به عشقت!
 
گفتم: اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی؟!
 
لحظه ای سکوت کرد و گفت: پول نداری گوه فلسفی نخور
 
 
اس ام اس خنده دار جدید
 
دیشب تو حموم یهویی زدم زیر آواز بابام برگشته میگه:
زهر خر کره مار 
بیشتر از توانش عصبانی شده بود....
 
 
اس ام اس خنده دار جدید
 
شخصی‌ از حکیمی پرسید: جوانان ورق بازی میکنند،
 
مشروب میخورند و کلا از دین خارج شدند. حکم چیست؟
.
.
.
حکیم فرمودند: گشنیز
 
 
اس ام اس خنده دار جدید
 
وقتی یکی رو میخوای و بهش نمیرسی چقدر سخته ...
حالا ببین من چی میکشم که چندتا رو میخوام
و بهشون نمیرسم
برام فقط دعا کنین

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 7,019
  • بازدید کلی : 1,480,658
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات