loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 225 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اس ام اس خنده دار جدید 94
sms khande dar


ﯾﻪ دونه ﻣﻮﺯ ﺧﺮﯾﺪﻡ ، شد ۱۱۰۰ ﺗﻮﻣﻦ !
پوستشو کندم گذاشتم رو ترارو وزن کردم .
ﻭﺯﻥ ﭘﻮﺳﺘﺶ در ۱۱۰۰ ضرب کردم بعد ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﺮ ﻭﺯﻥ ﮐﻞ ﻣﻮﺯ کردم ،
ﻗﯿﻤﺖ ﭘﻮﺳﺘﺶ شد ۴۵۰ تومن !
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ، ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ

 


اس ام اس خنده دار معلم
sms khande dar

 

 

واﺳﻪ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ معلمام ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻡ ﺑﻬﻢ ﻣﺴﻴﺞ ﺩﺍﺩﻩ :
ﺳﺮ ﻛﻼﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺍﺭﺍﻣﺶ ﻧﺪﺍﺭﻡ....
ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺶ ﺑﻪ ﻛﺎﺭﺍﻱ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻢ،
ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﺬﺍﺭ ﺗﻮﻭ یاهو ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻢ

اس ام اس خنده دار بامزه
sms khande dar

بابای مردم صبحا با یه لیوان آب پرتقال میان بالا تختشون
با عزیزم ، عزیزم بچشون رو صدا میکنن .....
حالا درسته من یکم خوابم سنگینه ، اما این دلیل میشه صبحا که میخواد صدام کنه 
یخ بندازه تو لباسم؟؟ زندگیه ما داریم؟


اس ام اس به بعضی ها باید گفت
sms khande dar

به بعضیا باید گفت عزیزم
.
.
به بعضیا هم نباید گفت عزیزم
والا به همه که نباید گفت


اس ام اس خنده دار سرکاری
sms khande dar

هرگز تو زندگیت حسرت سه چیزو نخور......
هیکل...
تیپ...
قیافه...
حالا ما که داریم به کجا رسیدیم....!


اس ام اس خنده دار فیسبوکی
sms khande dar

دختره توی فیسبوک نوشته:
انقدر بدم میاد از پسرهایی که واسه علافی میان فیس بوک......
انگارخودش تو پروفایلش اورانیوم غنی میکنه!!!


اس ام اس خنده دار دختر پسر
sms khande dar
 

دختر: تو خجالت نمی‌کشی افتادی دنبال من......
پسر: یعنی برگردم؟
دختر: نه، فقط پرسیدم...!


اس ام اس خنده دار زیبا
sms khande dar

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ...
منفی جمله ی “ من دارم میرم ” چی میشه ؟
من دارم نمیرم !
من ندارم میرم !
نه من دارم میرم !

اس ام اس خنده دار مورد داشتیم
sms khande dar

مورد داشتیم خیلی به خودش می رسید....
اما هرکاری کرد به ما نرسید . . .!

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 6,997
  • بازدید کلی : 1,480,636
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات