loading...
کلاس خنده | اس ام اس خنده دار | جوک جدید 95
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1510 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

 




یه گل دارم فلفلیه!


 مثل بهاره اما قلقلیه!

 دوسش دارم فراوان گل من کنارم بمون

 تولد تولد تولدت مبارک گل نازم





اس ام اس تولد 94

چه خوب شد که به دنیا آمدی

و چه خوبتر که دنیای من شدی

عزیزم تولدت مبارک



اس ام اس تولد بهار 94

عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

تولد آسمانیت مبارک



اس ام اس تبریک تولد 94

با هفتا آسمون پرازگل یاس و میخک

با صد تا دریا پرازعشق واشتیاق وپولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک

فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک



پیامک تبریک تولد

وجود زیبایت وارد دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

تولد تو ” تولد من است!

چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم…

پس تولدمان مبارک…!



اس ام اس تبریک تولد

نازکم روز میلادت مبارک صد سال جاوید باشی

پیوند من و تو نزدیک است

میدانم

قاصدکم تا آن روز سپید باشی




اس ام اس طنز تبریک تولد


یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟

تا کی میخوای فرشته بمونی ؟؟؟ هاااا ؟!؟!؟

فرشته من ، تولدت مبارک . . .




اس تبریک تولد

آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد ،

 آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد .

 گویند که عشق هدیه پاک خداست ،

 این هدیه هزار بار تقدیم تو باد .

تولدت مبارک…


sms تولد

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک




اس ام اس عاشقانه تبریک تولد


نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

تولدت مبارک




تبریک تولد 94

دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک



استاتوس تبریک تولد


تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا



متن تبریک تولد

آسمان با وسعتش تقدیم تو

رقص ماهی های دریا مال تو

هرچه دارم از تو دارم مهربان

زندگی امروز و فردا مال تو

تولدت مبارک


شعر تبریک تولد


تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو



اس ام اس 94

عزیزم منت بر سر تقویم نهادی !

 امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

تولدت مبارک


منبع : کلاس خنده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اس ام اس باحال و جوک خنده دار و استاتوس طنز و پست های خنده دار فیس بوکی 95 جک مطالب طنز لاین , وایبر و تلگرام جدید 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 7,174
  • بازدید کلی : 1,480,813
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبليغات